niedziela, 22 stycznia 2012

wykonanie wyroku potoczyło sie w błyskawicznym tempie.
Stanisława J.niczym pershing pozałatwiała wszystko,aby odebrac swoje pieniadze,bardzo zreszta zawyżone-na co sąd oczywiscie wyraził zgode,wystawiajac klauzule wykonalnosci.
Dostałam pismo od komornika,zawiadamiajace o egzekucji.
Jako dłuznik mam do oddania 2,300.-złotych.
Mialam prawo do zlozenia wniosku i wyjasnien u komornika.
Złozylam wyjasnienie na pismie,a drugiego dnia dostałam juz zawiadomienie z ZUZ-u o zajeciu mojej emerytury.
Zgodnie z przepisami o emeryturach i rentach/art.139 i 140 z zastrzezeniem art.141/
zajeciu podlega :odlicza sie kwote/netto/ wolna od zajecia,a z pozostalej odlicza sie 25% na rzecz komornika.
ZUS tez naruszył przepisy,bo wyliczyl w kwocie brutto i zajał 50%.
Takze pozbawiona zostalam znacznej kwoty,dla mnie niezbednej do zycia.

Wysłalam pismo do ZUS-u,celem skorygowania...odpowiedzi nie otrzymalam jeszcze.

Napisałam tez wniosek o umorzenie egzekucji do komornika, a do Sadu pismo zażaleniowe na egzekucje.
W zamian otrzymalam pismo,powiadamiajace,ze wystapił bład i winna jestem nie 2.300.- ale 3.100,- zł.
łacznie z kosztami mam zapłacic-3.606,55,- zł.
i nie mam pojecia za co...???
Od komornika dostałam odpowiedz ODMOWNA.
Z sadu jeszcze nic nie otrzymałam.
Tak to wyglada na dzien dzisiejszy.

a teraz cos szokujacego:

-wychodzac wczoraj z domu,natknęłam sie na Stanisławe J.
cofnełam sie do wewnatrz domu,ale zdażyła mnie zobaczyc,a ja usłyszałam jej głosny smiech i słowa:
"I CO SUKO,ZAŁATWIŁAM CIE...TO JESZCZE NIE KONIEC,ZABIORE CI WSZYSTKO,MOZE WRESZCIE ZDECHNIESZ"

...jestem przerażona nienawiscia tej osoby...naprawde nie wiem,co mam robic?
a jestem juz wyczerpana psychicznie!
i wcale nie ratuja mnie pocieszenia innych w formie"szkoda nerwow,przeciez to wariatka"
i nie pociesza mnie tez fakt,ze nie tylko ja jestem jej "ofiara",z innymi przegrywała,tylko teraz udało jej sie wygrac.
i nie wierze,ze ta sprawa nie była ustawiona...a moze i przekupiona?????

Brak komentarzy: